VIDEO | Samenvatting: SC Cambuur speelt gelijk bij MVV Maastricht

19 mei 2017 om 13:30 | Bron: Jupiler League VIDEO | Samenvatting: SC Cambuur speelt gelijk bij MVV Maastricht

SC Cambuur heeft met 1-1 gelijkgespeeld tegen MVV in een matig duel van de Leeuwarders. Ondanks dat is het een uitstekende uitgangspositie voor het thuisduel.

Cambuur begon prima aan het duel in Maastricht en zette de tegenstander goed onder druk, maar toch was het MVV dat op voorsprong kwam. Na 8 minuten schoot Nwakali raak na slecht verdedigen.

Maar acht minuten later was het alweer gelijk. Sander van de Streek schoot prachtig raak na een bijzonder goede aanname. Maar daarna werd het spel van Cambuur niet bepaald beter.

MVV zette druk en was de ploeg die het spel maakte en Cambuur liep achter de feiten aan. Domper op het gelijke spel was overigens de blessure van Van de Streek diep in de tweede helft. Maar gescoord werd er niet meer.

Overzicht

Reacties (9)

     

    Je plaatst dit bericht als gast. Registreer of login voor meer mogelijkheden.

  • Avatar
    Fubar - 18 mei 2017 om 21:44

    Laten we het maar positief bekijken, iig niet verloren. Maar man..man...man. Wat was dit slecht zeg ...

  • Avatar
    Gast - 18 mei 2017 om 21:49

    Als je door gaat en zo uit bij Roda speelt, kun je de return schriftelijk afdoen

  • Avatar
    Gast - 18 mei 2017 om 22:03

    Roda uit ís de return...

  • Avatar
    Gast - 18 mei 2017 om 22:15

    Voorin geen bal vasthouden, Tissoudali liep het luchtledige in, Hoefdraad was vandaag geen aanspeelpunt en vd Streek is onbereikbaar. Ik ben juist altijd fan van Hoefdraad en Tissoudali, ook Lilipaly geen toevoeging.
    Vond dat de wissel Barto erg laat kwam, als het voorin niet werkt, dat kan gebeuren maar als je niet ingrijpt dat komt die bal steeds wel erg snel weer terug. Ook v Deelen en Monteiro hadden het erg zwaar. Ik heb wel een verzoek, als Lilipaly speelt mag die dan vaker vrije trappen en corners nemen?

  • Avatar
    Gast - 18 mei 2017 om 23:38

    Ondanks het positieve resultaat, kan je toch niet tot een andere conclusie komen dat dit een drama wedstrijd was. Ongeinspireerd, veel foute passes, Hoefdraad verre weg de slechtste speler op het veld. Futloos liep deze jongen over het veld. Nee, dit moet echt beter zondag, anders eindigt het snel. Jammer, had in mijn ogen een overwinning mee kunnen nemen.

  • Avatar
    Gast - 19 mei 2017 om 07:16

    En mannes was ook erg slecht. Neem nou die laatste vrij trap in blessuretijd. Vier hoog over!!

  • Avatar
    Gast - 19 mei 2017 om 11:57

    Deed denken aan Exc-Feij, maar Feijenoord vatte het toen veel te makkelijk op, maar dat de goede reeks in de Cambuurkopjes zat lijkt mij duidelijk, dit was een ander MVV.
    Twee spelers waar ik fan van ben, van Deelen en Monteiro werden volledig overlopen, dat verbaasde me. Gelukkig stonden Schilder, Steinvoorde en Peersman paraat. Maar ook rest van middenveld Bakker en Mannes hadden geen grip en voorin werd tot Barto kwam, geen bal vastgehouden, vd Streek was ziek, maar speelde ook heel afwachtend.
    Dit Cambuur was niet ongeinspireerd, maar verrast door MVV, ook Tarik en Stefano brachten niks in, kom op mannen, je weet dat je het kan ---- doe het. Maar belangrijkste is dat Hoefdraad zich herpakt, want hij is belangrijk.
    Wel een schoonheid van een goal... deed denken aan Frank de Boer naar Bergkamp
    Robbert Schilder naar vd Streek.... laten we ook die pass prijzen - klasse.
    Ik vond de wissel met Barto veel te laat, het liep al een tijd niet.

  • Avatar
    Gast - 19 mei 2017 om 15:22

    De heren trainers moeten zich wel even achter de oren krabben wat ze hiermee gaan doen. Een van je slechtste wedstrijden spelen op het moment dat je de beste wedstrijd moet spelen. Wat mij opviel was het feit dat er een paar spelers ongeinspireerd rondliepen. Bij balverlies het wel voor gezien houden. Barto, een man van strijd veel te laat gebracht. We zullen het zondag beleven, maar het moet wel even anders.

  • Avatar
    Gast - 20 mei 2017 om 14:33

    @gast 15:22
    Nou ongeinspireerd vond ik niet, maar Hoefdraad is heel belangrijk, zij jagen hem af, zorgen dat hij geen bal kan aannemen, dan komt er ook niks bij Tissou of Streek.
    Dan wordt Robbert gedwongen lang te spelen en dat leverde die wonder-goal op.
    Je zou Hoefdraad als die linkerflank van MVV weer zo diep speelt, dan kan je Hoef daar laten instappen, dan is ie aanspeelbaar en trek je centraal iemand weg.
    Maar thuis kan ook Liliplay heel dwingend spelen en dan moet ik nog zien of die back dan zover naar voren mee wil.

Nieuwe media
?>